Všetky centrá chcú veľké značky. Aj za cenu nižších nájmov

Staršie nákupné centrá sa budú musieť vyrovnať s novou konkurenciou a nájsť si miesto na trhu, hovorí odborník na retail 24. 2. 2020

V rozhovore sa dočítate:Ako nákupné centrá bojujú o značky Prečo má Rumunsko väčší retailový potenciál Ktoré značky môžu vstúpiť na slovenský trhKde môže mať Bratislava typickú nákupnú ulicuAko sa staršie nákupné centrá vyrovnajú s konkurenciou Prečo sú na Slovensku nákupné centrá také obľúbené? Bratislava ako hlavné mesto je poznačená tým, že nemá „high street“, nákupnú ulicu, ako to poznáme v iných mestách Európy. Historicky sa retailové ulice sústreďovali v rámci Česko-Slovenska najmä v Prahe. A tak sa nákupné správanie Slovákov vyvíjalo inak. Nákupné centrá sú u nich naozaj obľúbené, ...

Článok dodal server www.etrend.sk. Celý článok nájdete tu.

TOPlist TOPlist